مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 17:302020-11-24سياسي

تاکید احزاب زنان اصلاح طلب بر تفسیر شفاف «رجل سیاسی» از سوی شورای نگهبان


پنجاه وهفتمین جلسه ائتلاف احزاب زنان اصلاح طلب (صدف) به ریاست دوره ای جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

- تاکید احزاب زنان اصلاح طلب بر تفسیر شفاف رجل سیاسی از سوی شورای نگهبان پنجاه وهفتمین جلسه ائتلاف احزاب زنان اصلاح طلب (صدف) به ریاست دوره ای جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه با اشاره به روز جهانی نفی خشونت علیه زنان، بار دیگر از دولت درخواست شد تا نسبت به ارسال لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت به مجلس سرعت بخشد و در ماههای پایانی فعالیت خود این مهم را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

همچنین با توجه به تقارن با هفته جهانی کارآفرینی، نقش زنان کارآفرین در شرایط همه گیری جهانی بیماری کرونا و نیز در میانه تحریم های آمریکا علیه مردم ایران مورد تقدیر قرار گرفت و بر ضرورت رفع موانع و چالش های فراروی آنان در این شرایط تاکید شد.

در بخش دیگری از این نشف با توجه به درپیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری 1400 و با یادآوری نقش و مسئولیت شورای نگهبان در تعریف و اعلام معیارها و شرایط لازم برای تشخیص رجل سیاسی، مذهبی و مدیر و مدبر بودن نامزدهای ریاست جمهوری، بر تفسیر شفاف واژه رجل سیاسی توسط آن شورا تاکید شد تا تکلیف چگونگی حضور زنان در انتخابات ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید احزاب زنان اصلاح طلب بر تفسیر شفاف «رجل سیاسی» از سوی شورای نگهبان

تاکید احزاب زنان اصلاح طلب بر تفسیر شفاف «رجل سیاسی» از سوی شورای نگهبان