مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 11:502020-11-24سياسي

مخابرات منطقه به صورت جهادگونه در تحقق اهداف سازمانی فعالیت می کند.


مسئول نمایندگی بسیج دانشجویی سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه دستیابی به اهداف سازمانی، پشتکار و تلاش جدی را می طلبد گفت: مخابرات منطقه کردستان با برنامه ریزی دقیق و فعالیت های جهاد گونه توانسته است در تحقق اهداف سازمانی موفق عمل کند.

- ایسنا/کردستان مسئول نمایندگی بسیج دانشجویی سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه دستیابی به اهداف سازمانی، پشتکار و تلاش جدی را می طلبد گفت: مخابرات منطقه کردستان با برنامه ریزی دقیق و فعالیت های جهاد گونه توانسته است در تحقق اهداف سازمانی موفق عمل کند.

بهرام آبادی امروز (4آذر) در مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه مخابرات منطقه با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) نگاه عمیقی نسبت به دین اسلام داشتند و در آن هوشیاری ، بیداری و دشمن شناسی را از خصائص و ویژگی های یک انسان مسلمان می دانست، اظهار کرد: امیدوارم این مجموعه کاری نیز با اندیشه و تفکر بسیجی و ارائه به وظایف خود جامه عمل بپوشانند و در مقابل فتنه دشمنان با آگاهی و هوشیاری مدبرانه ایستادگی نمایند.

بوی دفاع و قیام مردم ایران اسلامی ؛ اعم از پیر و جوان ، زن و مرد در برابر ظلم و ستم دشمنان را در دوران مختلف یادآور شد و افزود: همه در کنار هم با فرهنگ و تفکر بسیجی و همیاری و همفکری که فقط از این فرهنگ و تفکر ساخته است، با سربلندی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخابرات منطقه به صورت جهادگونه در تحقق اهداف سازمانی فعالیت می کند.

مخابرات منطقه به صورت جهادگونه در تحقق اهداف سازمانی فعالیت می کند.