مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 10:102020-11-24اقتصادي

بازدید میدانی سازمان بازرسی کل کشور به منظور نظارت بر عرضه مرغ به قیمت مصوب


در پی دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور، صبح امروز اشکان میرمحمدی بازرس کل امور صمت به همراه معاونین و بازرسان آن امور با حضور در میدان بهمن تهران بر نحوه عرضه مرغ در غرف اعم از عمده و خرده فروش نظارت کردند.

- در پی دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور، صبح امروز اشکان میرمحمدی بازرس کل امور صمت به همراه معاونین و بازرسان آن امور با حضور در میدان بهمن تهران بر نحوه عرضه مرغ در غرف اعم از عمده و خرده فروش نظارت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، در این اقدام سازمان تعزیرات حکومتی و صمت استان نیز حضور یافته و با توجه به صف طولانی مردم از اول صبح برای خرید مرغ با قیمت مصوب ، با فروشندگانی که نسبت به عرضه با قیمت مصوب اقدام نکرده بودند برخورد قانونی کردند.

از آنجا که نهاده های تولید توسط شرکت پشتیبانی امور دام و سامانه بازارگاه در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد مرغدار موظف است بر اساس نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار نسبت به عرضه آن اقدام نماید.

قیمت مرغ برابر مصوبه 13400 تومان درب مرغداری و با تلورانس 10درصدی بالغ بر 14400در سطح کل کشور حداکثر قابل عرضه بوده که بنا به مصوبه با 6000 تومان هزینه حمل و نقل و.

بایستی به نرخ20400 تومان به دست مصرف کننده برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید میدانی سازمان بازرسی کل کشور به منظور نظارت بر عرضه مرغ به قیمت مصوب

بازدید میدانی سازمان بازرسی کل کشور به منظور نظارت بر عرضه مرغ به قیمت مصوب