مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:152020-11-24اجتماعي

محور ساحلی گناوه - بوشهر بازگشایی شد


رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای گناوه گفت: محور ساحلی گناوه - بوشهر که به دلیل آب گرفتگی ناشی از بارندگی های اخیر و طغیان رودخانه های فصلی بالادست مسدود شده بود، - بازگشایی شد.

سیدابوالحسن علوی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: محور ساحلی گناوه - بوشهر که به دلیل آب گرفتگی ناشی از بارندگی های اخیر و طغیان رودخانه های فصلی بالادست به صورت رفت و برگشت مسدود شده بود، بازگشایی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گناوه گفت: این مسیر با فروکش کردن روان آب ها و پس از پاکسازی توسط مأموران راهداری این شهرستان پس از حدود 30 ساعت باز شده است و خودروها می توانند در این محور تردد کنند.

وی با اشاره به اینکه رانندگانی که قصد عبور از این مسیر را در زمان بسته بودن جاده داشتند، از محور گناوه-برازجان - بوشهر عبور می کردند اضافه کرد: با بسته شدن این مسیر علاوه بر اطلاع رسانی به مردم و رسانه ها، گشت راهداری و پلیس راه برای اطلاع رسانی و راهنمایی رانندگان به صورت شبانه روزی حضور داشتند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گناوه افزود: علاوه بر محور ساحلی گناوه به بوشهر، در بارندگی اخیر و در اثر طغیان رودخانه های فصلی محورهای گناوه - برازجان محدوده روستای چهار روستایی تا خلیفه و روستاهای تل تل - بقعه و رود شور و سمعیا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور ساحلی گناوه - بوشهر بازگشایی شد

محور ساحلی گناوه - بوشهر بازگشایی شد