مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:152020-11-24اقتصادي

ورود 70 درصد روان آب ها به شبکه فاضلاب آبادان


در بارندگی اخیر آبادان، بیش از 400 هزار مترمکعب معادل 70 درصد روان آب ها به دلیل نبود زیرساخت های شهری جمع آوری آب های سطحی، - وارد شبکه فاضلاب شهری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صادق حقیقی پور اظهار کرد: شبکه فاضلاب آبادان با 750 کیلومتر خطوط اصلی و فرعی و 45 ایستگاه، پمپاژ فاضلاب لیفت و منهول پمپ در شبانه روز 100 هزار مترمکعب فاضلاب شهری را دفع می کند.

وی افزود: بیش از 400 هزار مترمکعب روان آب های ناشی از بارندگی اخیر به دلیل نبود زیرساخت های شهری جمع آوری آب های سطحی در چهار ساعت به شبکه فاضلاب آبادان وارد شد.

مدیرعامل آبفای خوزستان با اشاره به اینکه حجم گسترده روان آب های ورودی به خطوط فاضلاب با فعالیت مداوم ایستگاه های پمپاژ در همان ساعات اولیه دفع شد، بیان کرد: ورود چند برابر ظرفیت روان آب ها به شبکه فاضلاب مشکلاتی را برای بهره برداری از خطوط و خدمات رسانی عادی دفع فاضلاب شهری ایجاد کرد.

وی در ادامه گفت: سرقت و تخریب مکرر درب های منهول و به تبع آن ورود نخاله ها و مصالح ساختمانی و عمرانی به داخل منهول های فاضلاب و همچنین فرسودگی حدود 200 کیلومتر از خطوط اصلی و فرعی فاضلاب آبادان از دلایل اصلی پس زدگی فاضلاب و مشکلات عمده برای ارائه خدمات هر چه سریع تر در بخش فاضلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 70 درصد روان آب ها به شبکه فاضلاب آبادان

ورود 70 درصد روان آب ها به شبکه فاضلاب آبادان