مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:102020-11-24اجتماعي

از کاهش 90 درصدی ترددها در اصفهان تا صدور 1000 جریمه برای رانندگان قانون گریز


رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به کاهش 90 درصدی ترددها در سطح شهر اصفهان از زمان اجرای محدودیت های کرونایی، از برخورد قاطع با رانندگان قانون گریز و رانندگان پلاک ناخوانا و مخدوش برای فرار از چنگال دوربین ها در اجرای طرح محدودیت های کرونایی خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به کاهش 90 درصدی ترددها در سطح شهر اصفهان از زمان اجرای محدودیت های کرونایی، از برخورد قاطع با رانندگان قانون گریز و رانندگان پلاک ناخوانا و مخدوش برای فرار از چنگال دوربین ها در اجرای طرح محدودیت های کرونایی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ساعت 21 شب از اول آذرماه در اصفهان، اظهار کرد: مشاهدات میدانی در سه شب گذشته نشان دهنده رعایت قانون و همکاری شهروندان اصفهانی در اجرای این طرح است.

وی با تاکید بر اجرای کامل قوانین و مقررات مربوط به محدودیت های کرونایی در اصفهان، گفت: بیش از 140 تیم کنترلی در سطح استان در راستای اجرای محدودیت و ممنوعیت ها به کارگیری شده اند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به بازدید شبانه از نحوه اجرای محدودیت های کرونایی در اصفهان، گفت: تردد هیچ خودرویی در خیابان ها و معابر شهری اصفهان به چشم نمی خورد و شاهد کاهش 90 درصدی تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کاهش 90 درصدی ترددها در اصفهان تا صدور 1000 جریمه برای رانندگان قانون گریز

از کاهش 90 درصدی ترددها در اصفهان تا صدور 1000 جریمه برای رانندگان قانون گریز