مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:502020-11-24اجتماعي

پلاک های غیرزنجانی؛ دردسر امروز زنجانی ها برای تردد


افرادی که در شهرهای قرمز کرونایی سکونت دارند ولی خودروی آنان پلاک بومی نیست، می توانند بعد از جریمه شدن با مدارک سکونتی به پلیس راه و راهور استان مراجعه و نسبت به اصلاح جریمه خود اقدام کنند.

- ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: افرادی که در شهرهای قرمز کرونایی سکونت دارند ولی خودروی آنان پلاک بومی نیست، می توانند بعد از جریمه شدن با مدارک سکونتی به پلیس راه و راهور استان مراجعه و نسبت به اصلاح جریمه خود اقدام کنند.

سردار رحیم جهانبخش ظهر امروز (4 آذرماه) در حاشیه بازدید از نحوه اجرای طرح کنترل ترددها در محورهای مواصلاتی استان، در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از همکاری آگاهانه مردم و اصناف با پلیس در اجرای طرح محدودیت های کرونایی، اظهار کرد: با توجه به هم جواری و مسیر تردد زنجان با هفت استان مهم کشور، کارکنان پلیس راه و راهور و انتظامی استان با همه توان و امکانات خود را در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا خودروهای غیربومی و بومی را کنترل می کنند.

وی با اشاره به اینکه سه شهر استان زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، افزود: با توجه به مصوبات ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا، هرگونه ورود خودرو با پلاک غیربومی به داخل شهرهای قرمز کرونایی و خروج خودرو با پلاک بومی ممنوع بوده و اجازه تردد داده نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلاک های غیرزنجانی؛ دردسر امروز زنجانی ها برای تردد

پلاک های غیرزنجانی؛ دردسر امروز زنجانی ها برای تردد