مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:252020-11-24بين الملل

مکزیک ادعای تبانی با واشنگتن برای بازگرداندن وزیر دفاع سابق را رد کرد


رییس جمهوری مکزیک این مساله را رد کرد که کشورش با ایالات متحده بر سر دستگیری یک رهبر کارتل مواد مخدر در ازای تضمین بازگرداندن وزیر دفاع سابق این کشور آمریکای لاتین تبانی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رویترز اخیرا گزارش داده بود که مکزیک با ویلیام بار، دادستان کل ایالات متحده به منظور دستگیری رهبر یک گروه بزرگ مواد مخدر در ازای لغو پرونده سالوادور سینفوئگوس، وزیر دفاع سابق مکزیک و بازگرداندن وی به مکزیک توافق کرده بود.

آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رییس جمهوری مکزیک در یک نشست خبری با اشاره به خبر منتشر شده از سوی رویترز و سایر رسانه ها که مکزیک تهدید کرده بود نیروهای اداره مقابله با مواد مخدر آمریکا را بابت دستگیری این وزیر دفاع سابق از کشور اخراج کند، گفت: هیچ ایده ای در این باره ندارم.

وی ادامه داد: اصلا درست نیست که بگوییم ایالات متحده سینفوئگوس را در ازای تحویل یک رهبر جرایم سازمان یافته به واشنگتن بازگردانده است.

دستگیری سینفوئگوس در لس آنجلس که در اکتبر صورت گرفت در پی تحقیقات چندین ساله ای بود که در آنها از شنود مکالمات یک شخصیت نظامی که از سوی قاچاچیان با نام مستعار ال پادرینو – پدرخوانده- شناخته می شد، استفاده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکزیک ادعای تبانی با واشنگتن برای بازگرداندن وزیر دفاع سابق را رد کرد

مکزیک ادعای تبانی با واشنگتن برای بازگرداندن وزیر دفاع سابق را رد کرد