مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-24فناوري

وضعیت آنتن دهی موبایل و اینترنت در اندیکا به حالت عادی بازگشت


کلیه زیرساخت های مخابراتی شهرستان اندیکا که براثر بارش های اخیر قطع شده بود، شب گذشته بعد از قریب به سه روز به حالت عادی بازگشت.

- امرالله نوذری سرپرست فرماندار شهرستان اندیکا امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اندیکا اظهار کرد: در جریان بارندگی سیل آسای روز شنبه در شهرستان اندیکا، به دلیل قطع شدن فیبرنوری در حد فاصل شهرستان لالی به اندیکا، اینترنت و آنتن دهی موبایل در تمام شهرستان قطع گردید.

سرپرست فرماندار اندیکا در ادامه گفت: در جریان بارش های روز شنبه، فیبر نوری در بیش از پنج نقطه دچار آسیب شده بود که یکی از نقاط آن به دلیل صعب العبور بودن مسیر، مجبور به جابجایی و راه اندازی 150 متر فیبر نوری جدید شدیم که باعث شد زمان بیشتری به این کار اختصاص یابد .

فرماندار اندیکا افزود: با تلاش کارشناسان شرکت مخابرات ، دیشب کلیه خطوط ارتباطی شهرستان اندیکا در سه بخش مرکزی، آبژدان و چلو به حالت عادی بازگشت.

        نوذری  گفت: خطوط ارتباطی اندیکا تنها به وسیله فیبر نوری از سمت لالی متصل است که در تلاش هستیم تا دوماه آینده، مسیر جدید فیبر نوری از سمت ایذه به مخابرات اندیکا متصل کنیم تا دیگر شاهد بروز چنین مشکلاتی در شهرستان نباشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مشکلات مخابراتی از جمله مشکلات اصلی و جدی اندیکا است که مردم مرتب با آن درگیر هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آنتن دهی موبایل و اینترنت در اندیکا به حالت عادی بازگشت

وضعیت آنتن دهی موبایل و اینترنت در اندیکا به حالت عادی بازگشت