مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-24بين الملل

استقرار هواپیماهای بی 52 دادن قوت قلب به متحدان آمریکا است


یک استاد علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه اصفهان گفت: علت اصلی استقرار دو هواپیمای غول پیکر بی 52 در خاورمیانه دادن قوت قلب به متحدان و بازدارندگی نسبی در برابر ایران است.

- استقرار هواپیماهای "بی 52" دادن قوت قلب به متحدان آمریکا است ایسنا/اصفهان یک استاد علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه اصفهان گفت: علت اصلی استقرار دو هواپیمای غول پیکر "بی 52" در خاورمیانه دادن قوت قلب به متحدان و بازدارندگی نسبی در برابر ایران است.

علی امیدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص هدف آمریکا از استقرار دو هواپیمای غول پیکر بی 52 در خاورمیانه پس از آغاز روند تدریجی خروج نیروهای نظامی این کشور از عراق و افغانستان، اظهار کرد: مارک اسپر وزیر دفاع سابق آمریکا به دلیل اینکه بله قربان گوی ترامپ نبود و با خروج نیروهای آمریکایی از عراق و افغانستان بدون محاسبات امنیتی این دو کشور موافق نبود چند هفتهِ پیش از کار برکنار شد.

خروج نیروهای ایالات متحده از عراق و افغانستان از وعده های انتخاباتی ترامپ بود به همین دلیل سعی دارد با طالبان هم مذاکره کند تا اوضاع افغانستان بعد از خروج نیروها نا امن نشود.

وی افزود: ترامپ تقریباً شکست در انتخابات را پذیرفته است و به همین دلیل به اداره خدمات عمومی دستور داد مقدمات دوره گذار را برای رییس جمهور جدید آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار هواپیماهای بی 52 دادن قوت قلب به متحدان آمریکا است

استقرار هواپیماهای بی 52 دادن قوت قلب به متحدان آمریکا است