مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-24بين الملل

هدف ولیعهد عربستان از موافقت با انتشار خبر سفر محرمانه نتانیاهو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، روزنامه عبری زبان اسراییل هیوم با اشاره به جزییات جدید سفر محرمانه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی و دیدار با محمد بن سلمان ولیعهد این کشور نوشت که خبر این دیدار .

- یک روزنامه عبری زبان گزارش داد که ولیعهد عربستان شخصاً با انتشار خبر مربوط به سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان و برگزاری یک نشست مشترک موافقت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، روزنامه عبری زبان اسراییل هیوم با اشاره به جزییات جدید سفر محرمانه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی و دیدار با محمد بن سلمان ولیعهد این کشور نوشت که خبر این دیدار پس از موافقت بن سلمان منتشر شد.

این روزنامه به نقل از یک منبع آگاه نوشت که بن سلمان با انتشار خبر دیدار با نتانیاهو موافقت کرده است تا واکنش ها به این خبر را بررسی کند.

این منبع ادامه داد که این دیدار، اولین دیدار نتانیاهو و بن سلمان نیست.

دیدار هایی مشابه آن، اخیراً برگزار شده است و مشارکت کنندگان در نشست با انتشار جزییات آن به منظور انتقال پیام ها به دولت جدید آمریکا موافقت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف ولیعهد عربستان از موافقت با انتشار خبر سفر محرمانه نتانیاهو

هدف ولیعهد عربستان از موافقت با انتشار خبر سفر محرمانه نتانیاهو