مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 07:452020-11-24فناوري

افزایش خطرات حملات سایبری ناشی از استرس


80 درصد شرکت ها می گویند افزایش خطر امنیت سایبری ناشی از عوامل انسانی در طول همه گیری COVID-19 ، به ویژه در زمان استرس شدید، یک چالش ایجاد کرده است.

- 80 درصد شرکت ها می گویند افزایش خطر امنیت سایبری ناشی از عوامل انسانی در طول همه گیری COVID-19 ، به ویژه در زمان استرس شدید، یک چالش ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از آنکه ویروس کرونا منجر به اعلام وضعیت اضطراری قرنطینه و دورکاری کارکنان در بخشهای مختلف از سوی دولت کشورهای جهان شد، استفاده از سرویس های مبتنی بر فضای ابری و اینترنت نیز توسط کاربران افزایش قابل توجهی یافت که در کنار آن حملات سایبری به این سرویس ها نیز رکورد زده و به رشد سرسام آوری رسیده است.

در این راستا به نقل از پلیس فتا، سایبرکولوژی، گزارش جدیدی است که به بررسی نقش کارکنان و شخصیت آن ها در ایمن نگه داشتن سازمان ها از تهدیدات سایبری می پردازد.

از جمله این گزارش عبارت است از اینکه از زمان ایجاد COVID-19 ، جرایم اینترنتی 63 درصد افزایش یافته، طبق CISO ، خطای انسانی بزرگترین چالش امنیت سایبری در طی بیماری همه گیری کرونا بوده است، فقط یک چهارم مشاغل استراتژی کار خود را از راه دور موثر می دانند و 47 درصد از افراد، نگران توانایی خود در مدیریت استرس در طول بحران ویروس کرونا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خطرات حملات سایبری ناشی از استرس

افزایش خطرات حملات سایبری ناشی از استرس