مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 07:352020-11-24فناوري

73 درصد مدارس روستایی استان زنجان به شبکه اطلاعات متصل هستند


سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: معادل 73 درصد از کل مدارس روستایی استان در هشت شهرستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند و تلاش می کنیم تعداد 293 مدرسه باقیمانده نیز به این شبکه متصل شوند.

- حامد سرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به مصوبات سفر مقام عالی وزارت مبنی بر توسعه ارتباطات استان در سه فاز تا پایان سال جاری اظهار کرد: قرار است تا پایان آبان ماه در فاز اول 44 سایت راه اندازی شود که به محض راه اندازی هر سایت جدید نسبت به تأمین دسترسی مدارس روستاهای مورد پوشش، همراه با تأمین مودم و پهنای باند پرسرعت به صورت رایگان اقدام صورت گیرد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان افزود: در فازهای بعدی 55 سایت تا دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و مابقی تا پایان سال به بهره برداری می رسند.

وی ادامه داد: مطابق اعلام آموزش و پرورش 563 مدرسه شهری و یک هزار و 112 مدرسه روستایی باید به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند که از این تعداد همه مدارس شهری و 819 مدرسه روستایی (معادل 73 درصد از کل مدارس روستایی استان) در هشت شهرستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند و تلاش می کنیم تعداد 293  مدرسه باقیمانده نیز به این شبکه متصل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

73 درصد مدارس روستایی استان زنجان به شبکه اطلاعات متصل هستند

73 درصد مدارس روستایی استان زنجان به شبکه اطلاعات متصل هستند