مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:352020-11-24سياسي

باید همواره فراجناحی عمل کنیم /اهمیت رسیدگی به معیشت مردم


فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه مسئولان باید در حد توان و ظرفیت خود در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم گام بردارند و نباید هیچ فرصتی را در این راستا هدر دهیم.

- سردار علیرضا تنگسیری در نشست شورای تامین استان به مناسبت هفته بسیج و تجلیل از سردار رزمجو، فرمانده سپاه استان بوشهر با تقدیر از بسیجیان اظهار کرد: بسیجیان، دلاورمردانی هستند که از هستی خود گذشتند و ایران و ایرانی را سرافراز کردند و تجلیل از این عزیزان لازم است.

وی به اهمیت جزایر و مرزها اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب فرمانده کل قوا همواره در جلسات فرماندهان سپاه در مورد امنیت جزایر و مرزها تاکید خاصی دارند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه باید از فرصت ها برای خدمت به مردم استفاده کنیم، یادآور شد: تا زمانی که در مسند مسئولیت هستیم هیچ فرصتی را نباید برای خدمت به مردم از دست بدهیم و باید در راستای رضایت مندی مردم کار کنیم.

سردار تنگسیری با تجلیل از همدلی و همراهی شورای تامین استان بوشهر بیان کرد: شورای تامین استان بوشهر با همدلی و اخلاص در راستای تامین امنیت فعالیت می کند و این همدلی قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید همواره فراجناحی عمل کنیم /اهمیت رسیدگی به معیشت مردم

باید همواره فراجناحی عمل کنیم /اهمیت رسیدگی به معیشت مردم