مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:302020-11-24سياسي

بخشنامه بازنشستگی همسران وفرزندان شهدا با استفاده از سنوات ارفاقی


بر اساس تصویب نامه هیئت محترم وزیران موضوع آیین نامه اجرایی ماده (17) قانون برنامه ششم توسعه کشور، در ارتباط با بازنشستگی همسران و فرزندان شهدا در دستگاه های موضوع ماده (2) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران با استفاده از سنوات ارفاقی، - معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع بخشنامه بازنشستگی همسران و فرزندان شهدا با استفاده از سنوات ارفاقی را ابلاغ کرد.

بر اساس تصویب نامه هیئت محترم وزیران موضوع آیین نامه اجرایی ماده (17) قانون برنامه ششم توسعه کشور، در ارتباط با بازنشستگی همسران و فرزندان شهدا در دستگاه های موضوع ماده (2) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران با استفاده از سنوات ارفاقی، بخشنامه مرتبط با این تصویب نامه ابلاغ شد.

بند های این بخشنامه به شرح زیر است:1- همسران و فرزندان شهداء شاغل در دستگاه های موضوع ماده (2) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و مشترک یکی از صندوق های بیمه گر مشمول این آیین نامه می باشند، مرجع تشخیص ایثارگری بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

2 - مشمولین در صورت دارا بودن حداقل (22) سال سابقه خدمت قابل قبول و بدون شرط سنی، می توانند درخواست بازنشستگی خود را با استفاده از سنوات ارفاقی حداکثر به مدت هشت سال ارائه نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه بازنشستگی همسران وفرزندان شهدا با استفاده از سنوات ارفاقی

بخشنامه بازنشستگی همسران وفرزندان شهدا با استفاده از سنوات ارفاقی