مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:252020-11-24سياسي

مخالفت دفتر تحکیم وحدت با تصویب طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری


اتحادیه دفتر تحکیم وحدت طی بیانیه ای با اشاره به ایرادات طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، مخالفت خود را با تصویب این طرح اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه دفتر تحکیم وحدت طی بیانیه ای درباره طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری طی بیانیه ای با اشاره به ایرادات طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، مخالفت خود را با تصویب این طرح اعلام کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله ارحمن الرحیم وَلَقَدْ کَرَّمْنَا بَنِی آدَمَ وَحَمَلْنَاهُمْ فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَرَزَقْنَاهُمْ مِنَ الطَّیِّبَاتِ وَفَضَّلْنَاهُمْ عَلَی کَثِیرٍ مِمَّنْ خَلَقْنَا تَفْضِیلًا در ماه های اخیر طرحی با عنوان طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری پا به مجلس گذاشته است که از همان ابتدا مورد انتقاد و سوال جدی از جانب مردم و کارشناسان واقع شد.

این موج همه گیر تا حدی قوی بود که حتی سخنگوی شورای نگهبان را وادار ساخت قبل از رسیدن طرح به آن شورا طی اظهاری نظر بفرمایند که طرحی خلاف قانون اساسی تصویب نخواهد شد.

لیکن با تمام این موارد اخیرا کلیات آن در مجلس تصویب شد و اکنون باید جزییاتش هم در صحن علنی مجلس بررسی و تصویب گردد؛ در صورتی که نکات و ملاحظات مهمی حول این طرح وجود دارد و مهمترین مسئله هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت دفتر تحکیم وحدت با تصویب طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری

مخالفت دفتر تحکیم وحدت با تصویب طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری