مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:252020-11-24سياسي

بسیجی کم سن و سال دیروز و کارآفرین امروز!/از جبهه جنگ نظامی تا جبهه جنگ اقتصادی!


لشکر سلیمانی ها؛ ویژه نامه هفته بزرگداشت بسیج: تاریخ ایران اسلامی پس از پیروزی بر رژیم طاغوت سال های پر فراز و نشیبی را سپری کرده است، حمله دشمن به خاک مقدس کشورمان یکی از این حوادث بود که موجب شد تا همه اقشار جامعه در کنار هم برای مقابله در برابر دشمن گرد هم جمع شده و زیر پرچم جمهوری اسلامی برای حفظ خاک جان خود را فدا کنند.

جنگ که تمام شد دشمن از مقابله با ایران اسلامی بازنایستاد و این بار جنگ را به میدان جنگ فرهنگی و اقتصادی کشاند، رزمندگان بازگشته و سایر علاقه مندان به نظام هر کدام در یک عرصه از علمی و فرهنگی تا اقتصادی فعالیت برای سربلندی ایران اسلامی گام وارد گود شدند.

یکی از این عرصه ها، میدان جنگ اقتصادی بود چرا که دشمن در سال های پس از انقلاب سعی کرد با تضعیف بنیه اقتصادی کشور را وابسته کرده و قدرت را از ایران سلب کند، همین موضوع موجب شد تا بسیاری از رزمندگان پس از بازگشت از جبهه های جنگ این بار مقابله با دشمن را در میدانی متفاوت سپری کنند.

سجاد مقدمی یکی از این رزمندگان است که پس از بازگشت از جبهه نبرد، تولید و سازندگی را آغاز کرده و حالا یکی از واحدهای تولیدی نخ استان زنجان را با چن نیرو دارد تا هم کمکی به چرخه تولید کند و هم سبب روزی رساندن به چند خانواده شود، این بسیجی توانمند برای ما از خاطرات جبهه و کار در عرصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجی کم سن و سال دیروز و کارآفرین امروز!/از جبهه جنگ نظامی تا جبهه جنگ اقتصادی!

بسیجی کم سن و سال دیروز و کارآفرین امروز!/از جبهه جنگ نظامی تا جبهه جنگ اقتصادی!