مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 23:452020-11-23سياسي

انتقاد نماینده ایران از تحریم های یکجانبه و تاثیرات آن در مقابله با کرونا


سفیر و نماینده دائم ایران در دفتر سازمان ملل در وین از تحریم های یکجانبه غیرقانونی و پیامدهای آن بر اقدامات کشورهای در حال توسعه در مقابله با همه گیری کرونا انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل و سایر سازمان های بین المللی مستقر در وین، در چهل و هشتمین اجلاس شورای توسعه صنعتی یونیدو و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد که به طریق مجازی برگزار شد، شرکت کرد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

  غریب آبادی در این نشست با اشاره به نقش اساسی و محوری یونیدو در فعالیت ها و برنامه های توسعه ای در کشورهای در حال توسعه و همکاری های جاری بین ایران و این سازمان از طریق اجرای چندین پروژه، گفت: اجرای تعهدات بین المللی کشورها در حصول توسعه جامعه صنعتی و ایجاد محیطی توانمند برای بهره مندی و رفاه مردم از طریق تلاش مشترک، تقسیم وظایف مبتنی بر چندجانبه گرایی و همکاری بین المللی و حفظ و تقویت اهداف متحد برای چندجانبه گرایی تسهیل می شود.

وی در همین راستا تأکید کرد: ما باید از چند جانبه گرایی به عنوان یک ارزش برای صنعتی سازی محافظت کنیم و معتقدیم که راه طولانی تا رسیدن به توسعه پایدار و ایجاد جهانی با رفاه بیشتر و سالم تر برای مردم در پیش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده ایران از تحریم های یکجانبه و تاثیرات آن در مقابله با کرونا

انتقاد نماینده ایران از تحریم های یکجانبه و تاثیرات آن در مقابله با کرونا