مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 23:052020-11-23سياسي

راهکار های یک عضو کمیسیون بهداشت درمورد کرونا


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم افزایش آگاهی مردم برای مقابله با ویروس کرونا گفت: قطعا می توان با سبک زندگی سالم با بیماری کرونا مقابله کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، زهرا شیخی اظهار کرد: در بررسی بیماری کرونا باید به سه عامل توجه کرد عامل اول مهاجم که ویروس است عامل دوم محیطی بوده که بر آن تاثیرگذار خواهد بود و عامل سوم میزبان یعنی انسان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مهاجم یا ویروس کرونا رفتار‌های ناشناخته‌ای داشته که قابل پیش بینی نیست به همین دلیل باید رفتار‌های پیشگیرانه داشته باشیم که این با استفاده از عوامل محیطی یعنی زدن ماسک و رعایت فاصله فیزیکی و همچنین شست‌وشوی مکرر دست‌ها و در نهایت قرنطینه میسر می‌شود.

حال این‌که چقدر این اقدامات موفقیت آمیز خواهد بود جای بحث دارد، ولی تا اینجا مشخص است که دو عامل مهاجم و محیط نمی‌تواند به خوبی با کرونا مقابله کند، چون پیش‌بینی‌های دقیقی درباره‌ی ویروس وجود ندارد و نتوانسته‌ایم به خوبی عوامل محیطی را کنترل کنیم.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: می‌توان با داشتن اطلاعات دقیق از عامل سوم یعنی میزبان ویروس کرونا یا همان انسان با آن مقابله کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار های یک عضو کمیسیون بهداشت درمورد کرونا

راهکار های یک عضو کمیسیون بهداشت درمورد کرونا