مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 22:302020-11-23بين الملل

خودداری ترامپ از قبول شکست در انتخابات یک «خطر جدی» است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، بیش از 100 تن از مقامات پیشین و جمهوریخواه آمریکا در حوزه امنیت ملی روز دوشنبه خودداری دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور از پذیرش شکست خود در انتخابات سوم نوامبر را حمله ای ضد دموکراتیک به صحت انتخابات .

- بیش از 100 تن از مقامات پیشین حزب جمهوریخواه آمریکا روز دوشنبه خواستار محکومیت اقدام رییس جمهور این کشور در عدم پذیرش شکست خود در انتخابات 2020 شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، بیش از 100 تن از مقامات پیشین و جمهوریخواه آمریکا در حوزه امنیت ملی روز دوشنبه خودداری دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور از پذیرش شکست خود در انتخابات سوم نوامبر را حمله ای ضد دموکراتیک به صحت انتخابات ریاست جمهوری خوانده و از رهبران این حزب خواستند تا این اقدام ترامپ را تقبیح کنند.

این گروه صدنفره در بیانیه ای مکتوب اعلام کردند: تلاشهای ادامه دار رییس جمهور ترامپ برای ایجاد شک و شبهه در مورد صحت انتخابات و مداخله در فرآیندهای انتخاباتی ایالت ها دموکراسی ما را تضعیف کرده و با خطر لطمه ای طولانی مدت به نهادهای ما همراه است .

این گروه- موسوم به مقامات پیشین و جمهوریخواه امنیت ملی برای بایدن- متشکل از برخی از بلندپایه ترین مقامات امنیت ملی آمریکا در دولتهای جمهوریخواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودداری ترامپ از قبول شکست در انتخابات یک «خطر جدی» است

خودداری ترامپ از قبول شکست در انتخابات یک «خطر جدی» است