مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 22:002020-11-23اقتصادي

درخواست تولیدکنندگان از وزیر صنعت برای جلوگیری از ترخیص لوازم خانگی بوش


دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی در نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) نسبت به احتمال ترخیص لوازم خانگی برند خارجی بوش اعتراض کرده و از وزارت صمت خواسته که دستور ویژه ای در خصوص جلوگیری از ترخیص این گونه محموله ها و نظارت کافی جهت اجتناب از تکرار موارد مشابه صادر کند.

- دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی در نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) نسبت به احتمال ترخیص لوازم خانگی برند خارجی بوش اعتراض کرده و از وزارت صمت خواسته که دستور ویژه ای در خصوص جلوگیری از ترخیص این گونه محموله ها و نظارت کافی جهت اجتناب از تکرار موارد مشابه صادر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که حدود دو سال از ممنوعیت واردات لوازم خانگی به کشور می گذرد، مدتی پیش با رای دیوان عدالت اداری، 420 کانیتر لوزام خانگی بوش در گمرک شهید رجایی آماده ترخیص شده؛ به طوری که مرحله ثبت سفارش و تایید منشأ ارز آن که گفته می شد نیمایی است انجام شده است؛ هر چند که وزارت صمت تامین ارز نیمایی را تایید نکرد.

البته فعلا ترخیص این محموله لوازم خانگی به دلیل ایرادات وارده متوقف شده است.

اما این ماجرا ابعاد متعددی داشته است؛ تا جایی که روز گذشته مشخص شد محموله لوازم خانگی بوش در آبان ماه سال 1396 ثبت سفارش شده است اما در سال 1397، 1398 و حتی تا آبان امسال این کالاها وارد و به بنادر مناط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تولیدکنندگان از وزیر صنعت برای جلوگیری از ترخیص لوازم خانگی بوش

درخواست تولیدکنندگان از وزیر صنعت برای جلوگیری از ترخیص لوازم خانگی بوش