مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 21:202020-11-23سياسي

از انتصابات جدید آموزش و پرورش تا مانور زلزله در «شاد»


به منظور ارتقای آمادگی عمومی برای مواجهه با اثرات زلزله و با توجه به شرایط کرونایی و تعطیلی مدارس، بیست و دومین مانور سراسری زلزله و ایمنی ویژه دانش آموزان و اعضای خانواده روز شنبه هشتم آذر 1399 در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، در آموزش و پرورش دو انتصاب در معاونت حقوقی و امور مجلس انجام شده است؛ طی احکام جداگانه ای از سوی وزیر آموزش و پرورش، محمد خرم به عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری و حامد صبوری نیز به عنوان مدیرکل دفتر امور مجلس منصوب شدند.

* مرکز بسیج با صدور پیامی سالروز تشکیل بسیج فرهنگیان را گرامی داشت.

در این پیام آمده است: سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین که یکی از نقاط عطف انقلاب پرشکوه اسلامی و لوح زرینی در کارنامه مبارک این حرکت بزرگ انسان ساز است، به عموم ملل اسلامی، مردم شریف ایران و به ویژه فرهنگیان گرانقدر، افسران تمدن ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی مبارک باد.

چهار دهه از طراحی و بنیان این شجره طیبه سپری شده و نور افشانی تفکر بالنده بسیجی و ظهور و بروز آن در عرصه های دفاع مقدس، دفاع از حرم، دفاع از حریم امنیت کشور و رویارویی با هجمه نرم بدخواهان و مصاف اقتصادی با دشمنان، جلوه هایی رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از انتصابات جدید آموزش و پرورش تا مانور زلزله در «شاد»

از انتصابات جدید آموزش و پرورش تا مانور زلزله در «شاد»