مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 19:352020-11-23پزشكي

کمپین شرکت روژین تاک: #بگذار_چشمات_بخنده


روژین، خداوند بزرگ را سپاس‌گزار است که در این بحبوحه‌ی اوج شیوع بیماری منحوس کرونا که سایه‌ی سیاهِ فشار‌های روحی روانی، اجتماعی و اقتصادی بر جامعه سنگینی می‌کند، توانسته است با پویش مبتکرانه و نوین خود، #بگذار_چشمات_بخنده، بانی حفظ ایمان و انگیزه‌بخش بقای شادمانی در میان مردم باشد و امید به بازگشتِ روز‌های پر از لبخند را به جامعه تزریق کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی روژین تاک؛ استقبال خوب و باشکوه مردم از پویش روژین بسیار دلگرم کننده بوده است و نشان می‌دهد مردمان میهن عزیزمان ایران امید خود را از دست نداده‌اند و با رعایت پروتکل‌ها، به رغم آنکه سختی‌هایی برای‌شان به بار می‌آورد، تلاش می‌کنند تا شرایط دوباره به روز‌های عاری از غم و بیماری باز گردد.

هرچند پوشیدن ماسک در این روز‌ها راه نشان دادن لبخند را بر آن‌ها بسته است، اما کوشیدند تا با چشمخند‌های زیبا و از ته دل، شادمانی نهفته در ژرفای وجودشان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

بخندند و سبب شادمانی و لبخند هم باشند.

از زمان شروع این پویش به تاریخ 29 مهرماه 99 تا انتهای آن 15 آبان ماه 99 استقبال خوب و بی‌نظیری از مسابقه‌ی چشمخند صورت پذیرفت و افراد بسیاری – از همه‌ی طیف‌ها و رده‌های سنی مختلف - در آن شرکت نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپین شرکت روژین تاک: #بگذار_چشمات_بخنده

کمپین شرکت روژین تاک: #بگذار_چشمات_بخنده