مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 19:302020-11-23سياسي

تحویل یک ناوشکن تمام ایرانی به نیروی دریایی ارتش در آینده نزدیک


امیر سرتیپ حاتمی اعلام کرد که در آینده نزدیک ناوشکن تمام ایرانی دنا را که به لحاظ امکانات و تجهیزات و عملکرد متفاوت از ناوشکن های هم نسل خود است به نیروی دریایی ارتش تحویل داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی در مراسم بزرگداشت هفته بسیج که به صورت ویدئو کنفرانس و ارتباط تصویری با حدود 80 مرکز وزارت دفاع در سراسر کشور برگزار شد گفت: ما پیرو فرماندهی هستیم که در مناسبت های مختلف از جمله عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالحسین(ع)، ضمن بکارگیری تمامی اصول بهداشتی و رعایت پروتکل ها، برنامه های خود را بصورت دقیق پیش می بردند.

امیر حاتمی در ادامه با درود فراوان به ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و بسیجیان شهیدی که در سنگر های مختلف جمهوری اسلامی از دفاع مقدس تا امداد رسانی و خدمات رسانی به آحاد جامعه نقش آفرینی کرده اند گفت: تشکیل بسیج مستضعفین یک ابتکار بی بدیل از جانب امام راحل عظیم الشأن بود که مبتنی بر اندیشه انقلاب و اسلام شکل گرفت.

وزیر دفاع ادامه داد: امام (ره) زمانی دستور بسیج مستضعفین را صادر کرد که ماجرای لانه جاسوسی در سیزدهم آبان ماه سال 1358 رخ داد و پس از آن بود که امام عظیم الشان در پنجم آذر سال 1358 با دستور تشکیل بسیج مستضعفین یک قدرت نمایی بزرگ را در مقابل آمریکایی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل یک ناوشکن تمام ایرانی به نیروی دریایی ارتش در آینده نزدیک

تحویل یک ناوشکن تمام ایرانی به نیروی دریایی ارتش در آینده نزدیک