مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 18:552020-11-23اجتماعي

99 درصد پیام نوری ها بومی هستند


رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به اینکه 99 درصد پیام نوری ها بومی هستند، گفت: ثبت نام بیست و یکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از پنجم آذرماه سال جاری آغاز می شود و تا 12 آذرماه ادامه خواهد داشت.

- علی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر هماهنگی های لازم با سازمان سنجش آموزش کشور انجام شده و متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می توانند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.

sanjesh.

org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان زمان برگزاری آزمون این دوره را 17 بهمن ماه اعلام و تاکید کرد: طبیعتاً با توجه به محدودیت های ناشی از کرونا و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، این تاریخ ممکن است تغییر کند.

وی اظهار داشت: داوطلبان پذیرفته شده در دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور، از ترم دوم وارد دانشگاه می شوند و دروس دوره دانش پذیری آنها که در آزمون فراگیر مورد سنجش قرار می گیرد، به عنوان ترم اول محسوب می شود.

محمدی با عنوان اینکه این دانشجویان از همه تسهیلات و مزایای دانشگاه مانند دیگر دانشجویان برخوردار خواهند بود، تصریح کرد: مدرک دوره های فراگیر کارشناسی ارشد، طول دوره تحصیل، تعداد واحدها و همچنین میزان برخورداری دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 درصد پیام نوری ها بومی هستند

99 درصد پیام نوری ها بومی هستند