مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 18:352020-11-23سياسي

توزیع 210 هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان


مدیر امور مجاورین آستان قدس رضوی از توزیع 210 هزار بسته معیشتی در میان خانواده های کم درآمد و نیازمند جامعه از ابتدای شیوه ویروس کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از آستان نیوز؛ هادی غلامی در تشریح اقدامات حمایتی این مدیریت طی ماه‌های گذشته و در بازه همه‌گیری کرونا پرداخت و اظهار کرد: آنچه انجام پذیرفته به استناد وظیفه ذاتی و معنوی آستان قدس رضوی و در عمل به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و دستور تولیت آستان قدس برای رسیدگی به امور محرومان بوده است، تحقق این اقدامات نیز در چهارچوب همگرایی خیران، خدام و نهاد‌های متولی آستان قدس رضوی میسر شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز به صورت روزانه برنامه توزیع غذای گرم در میان خانواده‌های محروم و به ویژه افراد بی سرپناه را پیگیری می‌کنیم، شناسایی این افراد نیز از طریق کانون‌های خادمیاری به عنوان بازوان اجرایی ما انجام می‌پذیرد، نمایندگان ما در این کانون‌ها در واقع معتمدان محلات و فعالان فرهنگی مساجد و مراکز مذهبی منطقه هستند.

غلامی به چالش‌های اقتصادی ناشی از همه‌گیری برای اقشار کم‌درآمد جامعه اشاره و بیان کرد: از آغاز موج این بیماری، با مشارکت کانون‌های خادمیاری، اقدام به شناسایی خانواده‌های محترم و آبرومندی نمودیم که به واسطه از دست رفتن اشتغال س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 210 هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان

توزیع 210 هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان