مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 18:002020-11-23اجتماعي

تهیه 100 گوشی تلفن همراه برای دانش آموزان کم برخوردار


رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین از تهیه 100 گوشی تلفن همراه در قالب نذر هوشمند برای دانش آموزان کم برخوردار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبسیاری از مراکز تحصیلی و آموزشی برای حفظ جان عزیزان ما تعطیل شد و تمامی آموزش ها در قالب فضای مجازی ورود پیدا کرد اما به طبع دسترسی به فضای مجازی برای همگان امکان پذیر نبود و نیست؛ و هستند دانش آموزانی که امروز بعد از گذشت دو ماه از سال تحصیلی جدید هنوز از گوشی هوشمند بهرمند نیستند.

وی گفت: در راستای سال تحصیلی جدید سازمان بسیج دانش آموزی تصمیم گرفت در بخش علمی و آموزشی ورود پیدا کرده و با این کار همانند گذشته دین خدمت خود را به دانش آموزان نسل جدید که پرچم داران و طلایه داران انقلاب اسلامی برای تحقق تمدن اسلامی هستند بجا بیاورد.

این مقام مسئول ابراز کرد: سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین در نظر دارد طی سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه برنامه ها ی کمک آموزشی متعددی را در قالب نذر هوشمند در اختیار دانش آموزان قرار دهد.

وی ادامه داد: یکی از بندهای اجرایی رزمایش نذر هوشمند اهدای گوشی تلفن هوشمند به دانش آموزان کم برخودار است که سازمان بسیج دانش آموزی در این زمینه با همکاری اداره ی آموزش و پرورش استان قزوین و سازمان بسیج فرهنگیان موفق به تهیه ی 100 دستگاه تلفن همراه هوشمند به مبلغ سه میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه 100 گوشی تلفن همراه برای دانش آموزان کم برخوردار

تهیه 100 گوشی تلفن همراه برای دانش آموزان کم برخوردار