مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 16:102020-11-23اقتصادي

کارآفرین بسیجی با یک دنیا آرزو/ ایده هایی برای جلوگیری از واردات+ عکس و فیلم


زهرا طاهری پرکوهی مهربانی و همدلی مردم ما در روزهای کمک مومنانه فعالیت کردند.

در این میان خدمات و کمک های جهادگران را نمی توان نادیده گرفت که هر کس به گونه ای تلاش کرده گوشه ای از کار بگیرند کارآفرینان که باوجود مسائل و مشکلات بسیار نگذاشتند کارها روی زمین بماند و اجازه ندادند کار و تولید تعطیل شود به ویژه کارآفرینان بسیجی که بسیجی وار وارد میدان شدند، علیرضا بوذرجمهری بسیجی کارآفرین یکی از این افراد است که در کارزار وارد گود شده است.

این کارآفرین بسیجی از ابتدا به تنهایی کارگاه را می گردانده و طی سالیان گذشته توانسته برای چند نفر اشتغال زایی ایجاد کند.

علیرضا بوذرجمهری مسؤول کارگاه مکاترونیک مانا در مرکز استان مدت 15 سال فعالیت دارد و طی سالیان گذشته با پشتکار به سراغ تولید دستگاه هایی رفته که بتواند مسائل و مشکلات مردم را کمتر کند.

این کارآفرین بسیجی در گفت وگو با فارس می گوید: در کارگاه با طراحی ابزار سروکار  داریم که جزیی از صنایع مکاترونیک محسوب می شود و به صورت روتین تولید می کنیم، البته یک سری تولیدات را به صورت روال در کارگاه داریم و حتی به شهرها و استان های دیگر ارسال می کنیم.

این کارآفرین بسیجی اضافه می کند:  اوایل روزهای اسفند ماه که شاهد مشکلاتی در زمینه ماسک بودیم از فروردین ماه کار ساخت دستگاه را شروع کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرین بسیجی با یک دنیا آرزو/ ایده هایی برای جلوگیری از واردات+ عکس و فیلم

کارآفرین بسیجی با یک دنیا آرزو/ ایده هایی برای جلوگیری از واردات+ عکس و فیلم