مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 15:552020-11-23اقتصادي

نقش بسیج در رفع موانع تولید بسیار درخشان است


فرماندار ساوه نقش بسیج را در رفع موانع تولید بسیار درخشان دانست و عنوان کرد: با هم افزایی صورت گرفته و رفع موانع تولید در شهرستان، شاهد کمترین تعدیل نیرو و کمترین تعطیلی واحدهای صنعتی هستیم و واحدهای تولیدی نیز برای ارتقا تولیدات خود به دنبال جذب نیروهای کارآفرین هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک علی میرزایی عصر امروز در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی، دانست و گفت: در بحث بسیج سازندگی با حمایت از کارآفرینان و اعطای وام اشتغال زایی و ارتقای مهارت شغلی و در حوزه کارگری ایجاد و پایگاه های مقاومت در صنایع و شناسایی مشکلات کارگران و کارفرمایان جهت تسهیل موانع در دستور کار قرار گرفته است.

دستجانی افزود: در حوزه بسیج مهندسی عمران با تشکیل تیم های علمی و حضور در صنایع راکد و نیمه فعال بالغ بر 20 شرکت عارضه یابی شده اند که با مطرح کردن مشکلات این واحدها در ستاد تسهیل رفع موانع تولید در شهرستان و استان امکان ادامه فعالیت آن ها را فراهم کرده ایم.

وی به اقدامات صورت گرفته در حوزه بسیج کشاورزی نیز اشاره ای کرد و گفت: در چند سال اخیر اقدام به علمی کردن کشاورزی از طریق آموزش به کشاورزان کرده ایم که حاصل آن افزایش 8 هزار تنی تولیدات گندم، کلزا و ذرت بوده است که این امر با آموزش 400 کشاورزی توسط 30 بسیجی مهندس صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بسیج در رفع موانع تولید بسیار درخشان است

نقش بسیج در رفع موانع تولید بسیار درخشان است