مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 15:552020-11-23سياسي

دو میلیون دانش آموز در کشور سفیر سلامت هستند


مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سفیران سلامت از مهمترین فعالیت های گروهی مدارس است، گفت: 2 میلیون دانش آموز در سطح کشور در جایگاه سفیران سلامت حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج،  محسن بیگی عصر امروز در آیین افتتاحیه پنجمین جشنواره سفیران سلامت دانش آوزی استان که به صورت مجازی برگزاری شد با گرامیداشت یاد و خاطره مدافعان سلامت و آموزش، سلامتی را یکی از نعمت های بزرگ الهی عنوان و اظهار کرد: اگرقرار باشد جامعه ای دارای رشد و پیشرفت بوده و توسعه پایداری در آن شکل بگیرد انسان های آن جامعه باید از نظر سلامتی احساس امنیت کنند.

وی افزود: انسان اگر مراقبت کند و آموزش ببیند و رفتارهای خودش را اصلاح کند و از بیمارهای پیشگیری کند هم در جهت توسعه کشور، خودش و خانواده حرکت کرده و هم از هزینه های سرسام آوری که می تواند به او آسیب بزند جلوگیری می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آموزش و پرورش پایه و اساس توسعه هر کشوری است، هر اقدامی که ما قرار است در آینده در جامعه نتایج آن را ببینیم باید قاعدتا در آموزش و پرورش به دنبال آن باشیم.

مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی تعطیل شده اند و عملا مراقبه چهره به چهره وجود ندارد باید عملا از تاکتیک جدید استفاده بکنیم  و روش های آموزشی ما متناسب با شرایط جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو میلیون دانش آموز در کشور سفیر سلامت هستند

دو میلیون دانش آموز در کشور سفیر سلامت هستند