مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 15:502020-11-23اقتصادي

حمایت بانکی از اصناف مشمول محدودیت های کرونایی


معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین از حمایت بانکی دولت از اصناف مشمول محدودیت های کرونایی خبر داد.

- منوچهر حبیبی در گفت وگو با بانک ها باید از اصنافی که به واسطه طرح هوشمند محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی نمی توانند فعالیت کنند حمایت های لازم را داشته باشند.

وی افزود: یکی از خدمات بانکی که اصناف باید از آن بهره مند شوند بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی افرادی است که موعد پرداخت آن در آذرماه سال 99 بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: موعد بازپرداخت تسهیلاتی که به صورت دفعی باید در آذرماه 99 پرداخت می شد نیز به یک ماه بعد منتقل شد.

وی اضافه کرد: همچنین چنانچه سررسید چک های صادره این اصناف در دوره آذرماه باشد و منجر به برگشت چک و صدور گواهی نامه عدم پرداخت شود، در صورت تسلیم تقاضای خود به بانک مربوطه، تا یک ماه پس از تاریخ برگشت چک صادره مشمول ممنوعیت ها و محدودیت های مقرر در ماه 5 مکرر الحاقی به قانون چک نخواهد بود.

حبیبی ادامه داد: مهلت پرداخت قبوض گاز مصرفی که زمان پرداخت آنها از یکم آذرماه تا یکم بهمن است نیز دو ماه امهال خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: عبور از این شرایط نیازمند همراهی همه دستگاه ها و اقشار است و امیدوارم شاهد این همراهی و همکاری با تمام توان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بانکی از اصناف مشمول محدودیت های کرونایی

حمایت بانکی از اصناف مشمول محدودیت های کرونایی