مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 15:302020-11-23پزشكي

طرح ناظران سلامت در استان آذربایجان شرقی اجرا می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: طرح ناظران سلامت در استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حمید حسین پور امروز در نشست کمیته طرح ناظران سلامت که در سالن شهید سلیمانی هلال احمر  اظهار داشت: به منظور قطع زنجیره ویروس و جلوگیری از شیوع آن  و در راستای حمایت از زندگی و سلامت انسان ها اجرا می کند.

حسین پور با اشاره به دستورالعملهای موجودگفت: جمعیت هلال احمر در این طرح اعضای فعال را به دانشگاه علوم پزشکی معرفی می کند ، و  اعضاء از طریق شرکت در کارگاه آموزشی بصورت وبینار، با شیوه  اجرای طرح آشنا شده ودر ادامه  با  حضور در ادارات، مراکز ارائه خدمات عمومی بر عملکرد آنها  در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی مراکز بهداشت نظارت خواهند کرد.

وی تاکیدکرد:  ارائه آموزش های عمومی  به اقشار مختلف و ارائه گزارش روزانه به مراکز بهداشتی از جمله اقدامات اعضای هلال احمر در این طرح خواهد بود.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان شرقی با اشاره به تعهدات دانشگاه علوم پزشکی در اجرای طرح مذکور افزود:اعلام و  ابلاغ اجرای طرح به مراکز شهرستانی ،تهیه و اعلام اسامی پایگاه های سلامت ،صدور معرفی نامه برای اعضاء هلال احمر شرکت کننده در طرح، مشخص کردن  محدوده طرح  ،ارائه آموزشهای  ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ناظران سلامت در استان آذربایجان شرقی اجرا می شود

طرح ناظران سلامت در استان آذربایجان شرقی اجرا می شود