مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 15:302020-11-23بين الملل

هشدار کسینجر به بایدن درباه احتمال وقوع جنگ نظامی آمریکا با چین


کسینجر 97 ساله هشدار داد در صورتی که پل های ارتباطی با چین برقرار نشود جهان به سمت فاجعه ای مشابه جنگ جهانی اول کشیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل شبکه بلومبرگ، هنری کسینجر وزیر خارجه آمریکا در دهه هفتاد قرن گذشته هشدار داد که واشنگتن و پکن به شکل روزافزونی به سمت رویارویی پیش می روند و دیپلماسی برخورد و رویارویی در پیش گرفته اند .

وزیر خارجه اسبق و کارشناس امنیت ملی 97 ساله آمریکایی در گفت گو با سردبیر شبکه بلومبرگ به جو بایدن رییس جمهور آینده آمریکا که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برنده شده است، نسبت به کشیده شدن به سمت این رویکرد هشدار داد و گفت که بایدن باید به شکل فوری با چین پل های ارتباطی که در دوران حکومت دونالد ترامپ رییس جمهور کنونی آمریکا آسیب دیده است و به منظور جلوگیری از بحرانی که به رویارویی نظامی فاجعه بار منجر می شود،برقرار کند.

کسینجر در افتتاحیه همایش بلومبرگ درباره اقتصاد جدید تأکید کرد که در صورتی که اساسی برای همکاری میان چین و ایالات متحده آمریکا مهیا نشود جهان به سمت فاجعه ای مانند جنگ جهانی اول کشیده می شود .

وی تصریح کرد که فناوری های نظامی که امروزه در دسترس است باعث می شود که در مقایسه با فاجعه های نظامی سابق، سیطره بر فاجعه نظامی این چنینی بسیار دشوار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کسینجر به بایدن درباه احتمال وقوع جنگ نظامی آمریکا با چین

هشدار کسینجر به بایدن درباه احتمال وقوع جنگ نظامی آمریکا با چین