مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 15:302020-11-23بين الملل

بیانیه شدیداللحن جبهه مردمی فلسطین درباره سفر نتانیاهو به عربستان سعودی


«جبهه مردمی آزادی فلسطین» در بیانیه ای شدیداللحن سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی و دیدار با ولی عهد این کشور را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از افشای سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی و دیدار با محمد بن سلمان ولی عهد این کشور، جبهه مردمی آزادی فلسطین در بیانیه ای شدید اللحن تأکید کرد که این دیدار بر خیانت خاندان آل سعود تأکید دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری سوا ، جبهه مردمی فلسطین در بیانیه یاد شده ضمن محکوم کردن این سفر، تأکید کرد که این دیدار در راستای تلاش های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای توسعه دامنه عادی سازی روابط میان برخی کشورهای عربی مرتجع و دشمن صهیونیستی صورت گرفته است.

جبهه مردمی با بیان اینکه انتظار چنین دیداری می رفت و از طرفی، این سفر، زمینه را برای عادی سازی کشورهای عربی خیانتکار فراهم خواهد کرد، تأکید کرد که این دیدار بر نقش خائنانه خاندان آل سعودی از زمان تأسیس این رژیم و حمایت آن از سوی کشورهای غربی استعمارگر تأکید دارد.

در این بیانیه، با توصیف خاندان آل سعود به پدرخوانده و نماینده اجراکننده سیاست ها و طرح های خصمانه غرب، آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جهان عرب، از تمام گروه های عربی و فلسطینی خواسته شده است تا برای مقابله و پایداری در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شدیداللحن جبهه مردمی فلسطین درباره سفر نتانیاهو به عربستان سعودی

بیانیه شدیداللحن جبهه مردمی فلسطین درباره سفر نتانیاهو به عربستان سعودی