مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 15:152020-11-23پزشكي

نظارت بر رعایت نکات بهداشتی در حوزه حمل و نقل استان سمنان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از تشدید نظارت بر عملکرد حوزه حمل و نقل مسافر این استان در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- غلامرضا طحان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بر اساس پروتکل های تهیه شده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تدابیر لازم و پیشگیرانه، مراتب به کلیه شرکت های حمل و نقل مسافر استان سمنان ابلاغ شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اشاره به اقدامات اخیر در خصوص اجرای دستورالعمل های منع تردد گفت: به منظور کنترل بهینه و تشدید نظارت در حوزه حمل و نقل مسافر نیز تمامی شرکت های حمل و نقل مسافربری استان سمنان موظف به استعلام سلامت متقاضیان سفر از سامانه سروا شدند.

وی افزود: در راستای رعایت بیش از پیش پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی و به منظور تضمین سلامت هم وطنان که ناوگان عمومی را برای انجام سفر انتخاب می کنند، کلیه شرکت های حمل و نقل مسافربری موظف شدند تا قبل از صدور بلیت برای متقاضیان سفر از سلامت آنان در ارتباط با ابتلا به ویروس کرونا اطمینان حاصل کنند و از فروش بلیت به متقاضیانی که پاسخ استعلام آنان مثبت اعلام می شود، خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر رعایت نکات بهداشتی در حوزه حمل و نقل استان سمنان

نظارت بر رعایت نکات بهداشتی در حوزه حمل و نقل استان سمنان