مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 15:152020-11-23سياسي

علیرغم اعمال تحریم های ظالمانه پایه های تولیدات داخلی ایران محکم تر شد


علیرغم اعمال تحریم های ظالمانه و سیاست یکجانبه گرایی آمریکا بر علیه کشورمان، پایه های تولیدات داخلی جمهوری اسلامی ایران محکم تر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز دلایل کاهش مناسبات تجاری میان دو کشور هست و باعث مشکلاتی در حوزه بازارچه های مرزی و تجارت رسمی گردید اما امیدوارم با تمهیدات مسئولان ایران و ترکیه بتوانیم هرچه سریعتر از موانع عبور کنیم.

قالیباف یادآور شد: هر دو کشور باید از فرصت ها استفاده کنیم و برای ارتقای روابط اقتصادی، رفت و آمدهای بین ایران و ترکیه و غلبه بر شرایط کرونایی بیش از پیش تقویت شود.

رییس مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اهمیت ارتباطات میان مجالس ایران و ترکیه گفت: توسعه همکاری های پارلمانی با کشورهای همسایه به ویژه با پارلمان ترکیه از اولویت ­های مجلس شورای اسلامی است و گسترش مراودات پارلمانی می تواند تأثیرات مثبتی در موضوعات منطقه ­ای و بین ­المللی داشته باشد.

دریا اورس سفیر ترکیه در تهران نیز در این دیدار گفت: مجالس دو کشور از جایگاه مهمی برخوردار هستند و پارلمان ترکیه بر توسعه هرچه بیشتر مراودات پارلمانی با مجلس شورای اسلامی تأکید دارد.

سفیر ترکیه در تهران یادآور شد: ترکیه نیز همانند برخی کشورهای غربی و ایران موضوع تولید واکسن و بهبود اوضاع، مبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور گسترش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرغم اعمال تحریم های ظالمانه پایه های تولیدات داخلی ایران محکم تر شد

علیرغم اعمال تحریم های ظالمانه پایه های تولیدات داخلی ایران محکم تر شد