مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 01:452020-10-31اقتصادي

افزایش 33 درصدی هزینه توسعه زیرساخت های کلود


همزمان با شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی میلیون ها نفر در جهان، اقبال به دورکاری بیشتر شده و این امر به سرمایه گذاری بیشتر بر روی زیرساخت های کلود منجر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سیکینگ آلفا، بررسی که در مورد خدمات کلود توسط موسسه تحقیقاتی کانالیس صورت گرفته نشان می دهد سرمایه گذاری بر روی زیرساخت های کلود با افزایش 33 درصدی در سه ماهه سوم سال 2020 نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

بر همین اساس رقم این سرمایه گذاری در بازه زمانی یادشده به رقم بی سابقه 36.

5 میلیارد دلار رسیده است.

در میان شرکت های ارائه دهنده خدمات کلود بیشترین سرمایه گذاری در این زمینه توسط شرکت های آمازون و مایکروسافت صورت گرفته است.

* آمار سرمایه گذاری بر روی خدمات کلود نکته جالب توجه اینکه سرمایه گذاری بر روی ارائه خدمات کلود در سه ماهه سوم سال 2020 حدود 2 میلیارد دلار بیشتر از سه ماهه دوم سال 2020 و بیش از 9 میلیارد دلار بیشتر از سه ماهه اول سال 2020 بوده و همین مساله نشان می دهد خدمات کلود تا چه حد مورد استقبال قرار گرفته است.

بر اساس بررسی یادشده، هم دولت و هم بخش خصوصی در کشورهای مختلف جهان با استفاده از تداوم سیاست دورکاری استفاده از خدمات کلود را جدی گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 33 درصدی هزینه توسعه زیرساخت های کلود

افزایش 33 درصدی هزینه توسعه زیرساخت های کلود