مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 01:052020-10-31ورزشي

باقر کلهر: قصد داشتم تیم ملی اسکی را رها کنم/ محمدکیادربندسری به اردو دعوت می شود


سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین می گوید اگر شرایط شیوع کرونا نبود و فدراسیون با برنامه های او مخالفت می کرد، سرمربیگری تیم ملی را کنار می گذاشت.

- سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین می گوید اگر شرایط شیوع کرونا نبود و فدراسیون با برنامه های او مخالفت می کرد، سرمربیگری تیم ملی را کنار می گذاشت.

باقر کلهر، در گفت وگو با ایسنا به برنامه های تیم ملی آلپاین مردان ایران در آستانه آغاز فصل اسکی اشاره و بیان کرد: نشستی با دبیر فدراسیون برگزار کردیم و قرار شد به محض بازگشایی پیست های اسکی، تمرینات تخصصی خود را آغاز کنیم.

البته با توجه به شیوع کرونا در کشور تمرینات آخر تابستان و پاییز را لغو کردیم و بعد از باریدن برف به صورت تخصصی کار می کنیم.

او در مورد تمرینات بدنسازی تیم ملی گفت: اردوی بدنسازی تیم ملی همیشه شهریور شروع می شد تا برای تمرین روی برف آماده شویم اما اکنون با توجه به شیوع کرونا اردوی بدنسازی نداریم و اسکی بازان به صورت انفرادی کار می کنند.

با توجه به در پیش بودن المپیک انگیزه خوبی هم دارند.

کلهر با بیان اینکه برنامه های تیم ملی منوط به باریدن برف است، تصریح کرد: مسابقات قهرمانی جهان بهمن ماه 99 به میزبانی ایتالیا برگزار می شود، در این راستا حدود هشت نفر را به اردوی تیم ملی دعوت می کنم و نظرم این است که دو مسابقه مارپیچ بزرگ و کوچک قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقر کلهر: قصد داشتم تیم ملی اسکی را رها کنم/ محمدکیادربندسری به اردو دعوت می شود

باقر کلهر: قصد داشتم تیم ملی اسکی را رها کنم/ محمدکیادربندسری به اردو دعوت می شود