مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 00:002020-10-31ورزشي

تلاش پرتابگر معلول برای جابجا کردن رکورد جهان


نایب قهرمان مسابقات جهانی چک در پرتاب وزنه گفت: به سختی تمرین می کنم تا در مسابقات رکوردگیری پارادوومیدانی در پرتاب وزنه رکورد جهان را جابجا کنم.

- نایب قهرمان مسابقات جهانی چک در پرتاب وزنه گفت: به سختی تمرین می کنم تا در مسابقات رکوردگیری پارادوومیدانی در پرتاب وزنه رکورد جهان را جابجا کنم.

هادی کاییدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با وجود این که در مرحله اول رکوردگیری مسابقات پارادوومیدانی که در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد در پرتاب وزنه با ثبت رکورد 11/80 رنکینگ دوم جهان را کسب کردم اما چون این مسابقات زیر نظر نماینده IPC برگزار نشده بود، رسمیت نداشت و قرار بر این شد دوباره در مرحله دوم رکوردگیری که اسفند با حضور نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار خواهد شد، شرکت کنم.

وی گفت: نه تنها من بلکه تمام دوومیدانی کارانی که در مرحله اول شرکت و رکورد ورودی را کسب کرده بودند باید دوباره در مرحله دوم رکوردگیری که با حضور نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار خواهد شد، شرکت کنند تا رکورد آنها در IPC ثبت شود.

کاییدی گفت: با توجه به این که مرحله دوم رکوردگیری اسفند برگزار می شود در حال حاضر در خرم آباد زیر نظر مربی ام تمرینات سختی را انجام می دهم تا ضمن کسب رکورد ورودی در پرتاب وزنه، رکورد جهان را نیز جابجا کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش پرتابگر معلول برای جابجا کردن رکورد جهان

تلاش پرتابگر معلول برای جابجا کردن رکورد جهان