مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 00:002020-10-31دانش

چالش های تدریس ریاضی در ایران/تبعات منفی عبارت «ریاضی ملکه علوم است»


یکی از برجسته ترین اساتید آموزش ریاضیات ایران، در وبیناری به مناسبت دهه ریاضیات، به نقد و بررسی آموزش ریاضیات در مدارس و دانشگاه ها پرداخت.

- چالش های تدریس ریاضی در ایران/تبعات منفی عبارت ریاضی ملکه علوم است یکی از برجسته ترین اساتید آموزش ریاضیات ایران، در وبیناری به مناسبت دهه ریاضیات، به نقد و بررسی آموزش ریاضیات در مدارس و دانشگاه ها پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر زهرا گویا، عضو هیئت علمی دانشکده علوم ریاضی دانشگاه شهید بهشتی، در وبیناری به مناسبت دهه ریاضیات که در وب سایت دانشکده علوم دانشگاه علم و فناوری مازندران برگزار شد، در پاسخ به پرسش ریاضی شما را انتخاب کرده یا شما ریاضی را؟ به نقد و بررسی درباره چالش های مهم تدریس ریاضی در ایران پرداخت.

دکتر گویا با بیان این که ریاضی افراد را انتخاب می کند، یا افراد ریاضی را؟! اظهار کرد: همه ما به خوبی و بی هیچ تعارفی می دانیم که وضعیت آموزش ریاضی در ایران خوب نیست.

اغلب ما به دستاوردهای گذشته مان تکیه داریم و این کفایت نمی کند؛ این که در آینده چه باید بکنیم، به مراتب اهمیت بیشتری دارد.

در کل، جذب شدن به ریاضی از سه طریق اتفاق می افتد؛ یا افراد ریاضیات را انتخاب می کند، یا ریاضیات افراد را و یا این که افراد با دست سرنوشت به سوی ریاضیات هدایت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های تدریس ریاضی در ایران/تبعات منفی عبارت «ریاضی ملکه علوم است»

چالش های تدریس ریاضی در ایران/تبعات منفی عبارت «ریاضی ملکه علوم است»