مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 22:502020-10-31پزشكي

متولی برخورد با برگزارکنندگان مراسم خانگی در شرایط کرونایی کیست؟


رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: علی رغم تذکراتی که داده می شود متاسفانه همچنان شاهد برگزاری مراسم عزا و عروسی هستیم؛ آنچه مشخص است این است که ظاهراً متولی برای برخورد با برگزارکنندگان این مراسم وجود ندارد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: علی رغم تذکراتی که داده می شود متاسفانه همچنان شاهد برگزاری مراسم عزا و عروسی هستیم؛ آنچه مشخص است این است که ظاهراً متولی برای برخورد با برگزارکنندگان این مراسم وجود ندارد.

دکتر شکرالله سلمان زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ادامه روند افزایشی موارد بیماری در جنوب غرب خوزستان اظهار کرد: با توجه به اینکه احتمالا هفته آینده شاهد بروز آنفلوانزا، آلرژی های تنفسی، حملات تنفسی در پی باران های پاییزی و همچنین روند افزایش موارد ابتلا به کووید - 19 باشیم، به نظر می رسد هفته های سختی پیش رو خواهیم داشت.

وی افزود: اگر مردم رعایت کنند می توان انتظار داشت که روند بیماری به همین شکل آرام پیش برود و در غیر این صورت، موارد بیماری بسیار بیشتر از این خواهد بود.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه بیشترین موارد ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان را جوانان و میانسالان تشکیل می دهند، عنوان کرد: این موضوع به این معنی است که افرادی که بیشتر در جامعه حضور دارند، مبتلا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولی برخورد با برگزارکنندگان مراسم خانگی در شرایط کرونایی کیست؟

متولی برخورد با برگزارکنندگان مراسم خانگی در شرایط کرونایی کیست؟