مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 21:502020-10-31سياسي

روایت «سید خندان» از خدمت بی منت؛ بسیج یعنی حضور در دل کرونا


نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از خدمت بی منت بسیجیان و پاسداران در روزهای شیوع ویروس کرونا گفت: بسیج یعنی حضور در دل کرونا و جهاد در رزمایش کمک مؤمنانه و این نیرو، - آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: انقلاب اسلامی بسیاری از آیات و روایات را معنا و ترسیم کرد؛ گاهی آیه یا روایتی قرائت می شد که خیلی روشن نبود چطور باید آن را معنا کرد یا مصداقی برایش نشان داد؛ اما انقلاب اسلامی بسیاری از آیات و روایات اسلامی را ترسیم و معنا کرد.

او ادامه داد: یکی از روایت هایی که تفسیر شده، سخنی از امام صادق (ع) است که فرمودند مؤمن با نور خدا آینده را می بیند؛ یعنی مؤمن همواره آینده نگر است و فقط جلوی پای خود را نگاه نمی کند و آینده را با نور خدا که همانا ایمان باشد، می بیند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان اضافه کرد: هر که مؤمن و ایمانش قوی و مستحکم باشد، قطعاً با نور خدا همراه است و با آن آینده را می بیند؛ چنین فردی با توفیق الهی سخن می گوید و فایده سخن را می سنجد و حکیمانه سخن می گوید.

شاهچراغی اضافه کرد: اگر بخواهیم درباره این روایت امام صادق (ع)، مصداقی نشان دهیم، شخص امام راحل هستند که با نور خدا آینده را می دیدند و سخن می گفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت «سید خندان» از خدمت بی منت؛ بسیج یعنی حضور در دل کرونا

روایت «سید خندان» از خدمت بی منت؛ بسیج یعنی حضور در دل کرونا