مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 21:002020-10-31سياسي

وحدت در راستای جلوگیری از تسلط بیگانگان بر ممالک اسلامی بسیار ضروری است


رییس شعبه گنبدکاووس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: امروزه دشمنان و بیگانگان بیش از هر زمان دیگری با طبل تفرقه درصدد تسلط بر ممالک اسلامی هستند که وحدت برای جلوگیری از تسلط آنها بسیار ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علیرضا شابدین عصر در جمع روحانیون اهل سنت و شیعه روستای کرند اظهار کرد: اسلام دین وحدت بخش و دین رحمت و عطوفت از قدرت اجتماع همدلی و همکاری بهره مند بوده که متاسفانه اصول اساسی آن در برخی موارد با غفلت خود مسلمانان مورد سوءاستفاده دشمن واقع شده است.

وی تمسک به قرآن و عترت را وظیفه همه مسلمانان شیعه و سنی دانست و تصریح کرد: در این برهه حساس کنونی وظیفه همه مسلمانان تمسک و پیروی از قرآن و عترت رسول خدا (ص) بوده که بزرگترین منادی دهندگان دعوت به اتحاد و همدلی همه مسلمانان جهان هستند.

* احترام مسلمانان شیعه و سنی به عقاید یکدیگر باعث تقویت وحدت می شود رییس شعبه گنبدکاووس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور احترام مسلمانان شیعه و سنی به عقاید یکدیگر را تقویت وحدت نام برد و تصریح کرد: منظور از وحدت همان احترام مسلمانان شیعه و سنی به عقاید یکدیگر و به رسمیت شناختن آن است و تنها چیزی که باید از آن پرهیز شود لعن و تکفیر بوده که به خودی خود مذموم بوده و منجر به تحریک احساسات و عکس العمل طرف مقابل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت در راستای جلوگیری از تسلط بیگانگان بر ممالک اسلامی بسیار ضروری است

وحدت در راستای جلوگیری از تسلط بیگانگان بر ممالک اسلامی بسیار ضروری است