مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 21:002020-10-31سياسي

تجمعات انتخاباتی ترامپ 700 نفر را به کشتن داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پالیتیکو، مطالعات پژوهشگران دپارتمان اقتصاد دانشگاه استنفورد کالیفرنیا حاکی از این است که بیش از 700 نفر از کسانی که طی بازه زمانی 20 ژوییه تا 30 سپتامبر (اواخر تیرماه تا اوایل مهرماه) در تجمعات انتخاباتی .

- نتایج مطالعات پژوهشگران دانشگاه استنفورد آمریکا نشان می دهد که در تجمعات انتخاباتی دونالد ترامپ حدود 30 هزار نفر به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 700 نفر جان باخته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پالیتیکو، مطالعات پژوهشگران دپارتمان اقتصاد دانشگاه استنفورد کالیفرنیا حاکی از این است که بیش از 700 نفر از کسانی که طی بازه زمانی 20 ژوییه تا 30 سپتامبر (اواخر تیرماه تا اوایل مهرماه) در تجمعات انتخاباتی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا حضور داشته اند، بر اثر ابتلا به کووید-19 جان خود را از دست داده اند.

نتایج مطالعات این پژوهشگران که اخیراً در قالب یک مقاله منتشر شده است، نشان می دهد که ستاد انتخاباتی ترامپ طی بازه زمانی مذکور 18 تجمع انتخاباتی در نقاط مختلف آمریکا برگزار کرده و در این تجمعات حدود 30 هزار نفر به کووید-19 مبتلا شده اند.

اخیراً کورتنی پارلا سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ در پاسخ به انتقاد مطرح شده درباره نحوه برگزاری تجمعات انتخاباتی ترامپ و رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمعات انتخاباتی ترامپ 700 نفر را به کشتن داد

تجمعات انتخاباتی ترامپ 700 نفر را به کشتن داد