موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 21:002020-10-31سياسي

افسردگی فارغ التحصیلی از کجا می رسد؟


از دست دادن هویت، یکی از دلایل اصلی افسردگی فارغ التحصیلی است.

صرف نظر از برنامه های مربوط به اشتغال، فارغ التحصیلی علامت پایان یک دوره است، - ایسنا/لرستان یک روانشناس گفت: از دست دادن هویت، یکی از دلایل اصلی افسردگی فارغ التحصیلی است.

صرف نظر از برنامه های مربوط به اشتغال، فارغ التحصیلی علامت پایان یک دوره است، فارغ التحصیل شدن نشانه تغییر در روال کار و هویت است.

لیلا میررضایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بسیاری از جوانان به دنبال فارغ التحصیل شدن از مدرسه یا دانشگاه حملات پنیک یا افسردگی را تجربه می کنند و به نوعی خود را نزدیک به خط پایان می بینند به خصوص اگر برنامه اشتغال تنظیم شده ای نداشته باشند احساسات ناخوشایندی سراغ شان رفته و افسرده و ناامید می شوند.

وی عنوان کرد: این نوع افسردگی که به افسردگی فارغ التحصیلی معروف است بر روند زندگی روزمره تأثیر می گذارد، بنابراین توجه به سلامت روان بعد از پایان دوره تحصیلی از مسائل حائز اهمیت است.

میررضایی با اشاره به این که به گفته ویکی هیز مدیر مرکز مشاوره خدمات روانشناختی در دانشگاه میشیگان؛ افسردگی فارغ التحصیلی خیلی شایع تر از آن چیزی است که فکر می کنیم، افزود: به نظر می رسد ترک دانشگاه خیلی سخت تر از ورود به دانشگاه است و این مرحله دوره ای جدید در زندگی است، زیرا بیشتر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسردگی فارغ التحصیلی از کجا می رسد؟

افسردگی فارغ التحصیلی از کجا می رسد؟