مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 18:552020-10-31بين الملل

کمیته نظامی مشترک لیبی در همین کشور تشکیل جلسه می دهد


کمیته نظامی مشترک لیبی دور پنجم نشست خود را برای نخستین بار در داخل لیبی برای بررسی ایجاد آتش بس دائمی بررسی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان ملل متحد اعلام کرد پنجمین دور گفت وگوهای کمیته مشترک نظامی لیبی برای اولین بار از زمان تشکیل این کمیته (بر اساس نتایج کنفرانس برلین) در داخل لیبی برگزار می شود.

در همین حال دولت وفاق ملی (طرابلس) با هیئت سازمان ملل درباره تکمیل مسیر سیاسی ایجاد شده به دنبال کنفرانس برلین گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری الخبر  الجزائر، در بیانیه هیئت سازمان ملل که روز شنبه صادر شد، آمده است: کمیته مشترک نظامی لیبی (5 + 5) ، دور پنجم مذاکرات را بین 2 تا 4 نوامبر برای اولین بار در داخل لیبی در شهر غدامس و با حضور استفان ویلیامز نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در لیبی برگزار می کند.

شرکت کنندگان در این نشست درباره سازوکارهای اجرای توافق آتش بس دائمی از جمله ایجاد کمیته های فرعی و همچنین سازوکارهایی برای نظارت و ایجاد آتش بس، بحث خواهند کرد.

بر اساس بیانیه دولت وفاق ملی لیبی، فائز السراج رییس شورای ریاستی این دولت نیز امروز در چارچوب رایزنی درباره گام های آتی برای ازسرگیری فرآیند سیاسی مطابق با نتایج کنفرانس برلین با ویلیامز تشکیل جلسه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته نظامی مشترک لیبی در همین کشور تشکیل جلسه می دهد

کمیته نظامی مشترک لیبی در همین کشور تشکیل جلسه می دهد