مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 18:352020-10-31بين الملل

اذعان رسانه انگلیسی؛ اقدامات صهیونیست ها سبب آواره شدن فلسطینیان شده است


یک روزنامه انگلیس نوشت که تخریب خانه های فلسطینیان به رغم شیوع کرونا همچنان ادامه دارد و صهیونیست ها در سال جدید، در عملیات تخریب رکورد زده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه ایندیپندنت انگلیس در گزارشی مستند نوشت که در پی اقدامات مقامات صهیونیست علیه فلسطینیان، طی سال های گذشته شمار زیادی از آن ها بی پناه و آواره شده اند.

این گزارش بر اساس آمار و اطلاعات ارائه شده از سوی نهاد موسوم به بیتسیلم رژیم صهیونیستی که در راستای حقوق بشر فعالیت دارد، تهیه شده و در آن آمده است که طی بازه زمانی از ژانویه تا سی ام سپتامبر (تقریبا نه ماه)، حداقل 741 نفر از فلسطینی ها در کرانه باختری اشغالی بی خانمان و آواره شده اند .

این نهاد به اشاره به این آمار نوشته است: این رقم از سال 2016 که در آن سال 1496 فلسطینی آواره و بی خانمان شدند، بالاترین رقم است .

روزنامه ایندیپندنت نوشت که به نظر می رسد تعداد واقعی کل فلسطینی هایی که طی 2020 بی خانمان شده اند، بیشتر از آماری است که در سایه تداوم عملیات تخریب خانه های فلسطینیان منتشر شده است؛ عملیاتی که دفتر هماهنگ کننده امور انسان دوستانه سازمان ملل در ماه اکتبر (مهر) آن را بر اساس قانون بین الملل، غیر قانونی دانسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان رسانه انگلیسی؛ اقدامات صهیونیست ها سبب آواره شدن فلسطینیان شده است

اذعان رسانه انگلیسی؛ اقدامات صهیونیست ها سبب آواره شدن فلسطینیان شده است