مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 17:552020-10-31اجتماعي

تکمیل پروژه های طرح ضربتی فاضلاب پیش از بارندگی دراهواز ضرروی است


تکمیل پروژه های طرح ضربتی فاضلاب اهواز پیش از شروع بارندگی ضروری است و مدیران شرکت آب و فاضلاب و شهرداری باید بر روند اجرایی آنها حساس باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید بن عباس عصر امروز شنبه در نشست بررسی و ارزیابی روند اجرایی پروژه های طرح اضطراری (ضربتی) آب گرفتگی، اظهار کرد: با وجود اینکه از وضعیت اعتباری آگاه هستیم و می دانیم کار در این شرایط سخت است اما مصوباتی که در خصوص آب گرفتگی تصویب شده است باید در موعد مقرر انجام شوند و هیچ توجیهی در زمینه تعلل در انجام روند طرح ضربتی فاضلاب و آب های سطحی از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست.

وی بیان کرد: مسئولیت وضعیت ساماندهی و اصلاح شبکه های فاضلاب و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از هرگونه آب گرفتگی احتمالی بر عهده شرکت آب و فاضلاب و شهرداری اهواز است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان افزود: بررسی روند اجرایی پروژه های مناطق شهری مختلف اهواز حاکی از آن است که هماهنگی خوبی میان شهرداری و شرکت آبفا وجود دارد و تنها در دو منطقه این هماهنگی نسبت به دیگر مناطق کمتر است که انتظار می رود این دو منطقه هماهنگی خود را افزایش دهند.

بن عباس تأکید کرد: نقاط آبگیر همچون زیرگذرها، جاده های ساحلی، پل ها و امثال آنها باید به طور کامل شناسایی شوند و تجهیزات اضطراری پیش از شروع بارندگی به منظور پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های طرح ضربتی فاضلاب پیش از بارندگی دراهواز ضرروی است

تکمیل پروژه های طرح ضربتی فاضلاب پیش از بارندگی دراهواز ضرروی است