مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 17:452020-10-31اجتماعي

کلنگ زنی ساخت مدرسه 12 کلاسه در ملارد/ کلاس های 40 نفری در بخش مرکزی


مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد با اشاره به کلنگ زنی احداث آموزشگاه 12 کلاسه مجمع خیرین مدرسه ساز و ساخت 11 فضای آموزشی در سطح شهرستان، - طیب رضایی فر مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی احداث آموزشگاه 12 کلاسه در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: با عنایت به تراکم دانش آموزشی میانگین 32/5 نفر در هر کلاس در سطح شهرستان و حتی بالای 40 نفر در بخش مرکزی ملارد، سرآسیاب و مارلیک به تفکیک بخش صفادشت، در 3 سال اخیر گام های موثری در راستای حل مشکل کمبود فضای آموزشی با مسؤولان شهرستانی و مجمع خیرین مدرسه ساز برداشته شد.

وی افزود: در نتیجه این پیگیری ها طرح جهاد مدرسه سازی در شهرستان ملارد آغاز شد و در سال جاری پروژه های مناسبی به بهره برداری رسیده و 10 پروژه نیز در سطح شهرستان دست احداث است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد بیان داشت: امروز نیز مراسم کلنگ زنی یازدهمین پروژه و آموزشگاه 12 کلاسه مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ملارد در زمینی به مساحت 2500 مترمربع و زیربنا 1370 متر مربع در قالب طرح آجر به آجر در بلوار شهیدان شوریابی برگزار شد.

رضایی فر گفت: این مدارس به همت مجمع خیرین و اداره کل توسعه و نوسازی مدارس استان تهران در حال احداث است و انتظار است تا سال تحصیلی آتی 1400-1401 به بهره برداری برسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی ساخت مدرسه 12 کلاسه در ملارد/ کلاس های 40 نفری در بخش مرکزی

کلنگ زنی ساخت مدرسه 12 کلاسه در ملارد/ کلاس های 40 نفری در بخش مرکزی