مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 17:352020-10-31اقتصادي

محکومیت 437 میلیارد ریالی شرکت «پلی اتیلن » در زنجان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: حسب بررسی انجام شده و بر اساس گزارشات کارشناسی، تخلف شرکت محرز و بر اساس حکم صادره علاوه بر قطع سهمیه مواد اولیه پتروشیمی به مدت سه ماه، - مرتضی ممیزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از رسیدگی به پرونده بزرگ یک شرکت متخلف تولید کننده انواع پلی اتیلن خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: پرونده شرکت متخلف به دلیل عرضه خارج از شبکه بر اساس گزارش کارشناسی در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی ابهر تشکیل و تحقیقات تخصصی انجام پذیرفت.

وی تصریح کرد: حسب  بررسی انجام شده و بر اساس گزارشات کارشناسی، تخلف شرکت محرز  و بر اساس حکم صادره علاوه بر قطع سهمیه مواد اولیه پتروشیمی به مدت سه ماه، به پرداخت جریمه نقدی به میزان 437 میلیارد ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

ممیزی همچنین از اجرای حکم پرونده قاچاق البسه خبر داد و افزود: پرونده با موضوع قاچاق در شعب این اداره کل تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اضافه کرد: پس از قطعیت حکم و ارجاع پرونده به واحد اجرای احکام و با پیگیری واحد مذکور، جریمه یک میلیارد و 440 میلیون ریالی وصول و پرونده مختومه شد.

ممیزی در ادامه از تشدید نظارت و بازرسی بر بازار با توجه به حاکم شدن شرایط کرونایی خبر داد و اضافه کرد: بازرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت 437 میلیارد ریالی شرکت «پلی اتیلن » در زنجان

محکومیت 437 میلیارد ریالی شرکت «پلی اتیلن » در زنجان